Subject: SM-RMIT ipsec tunnel
From: "Raimond Ilves" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Tue, 16 Jul 2024 14:43:09 +0300

Tere,

Küsimus teie IT osakonnale.

Otsin kontakti SM-ist kellega rääkida SM-RMIT ipsec tunnel teemal.

Nimelt on RMIT-il käsil vana ipsec tunnel endpoint tulemüüri eemaldamine
ning sellega seoses oleks vaja SM-RMIT ipsec tunnel ringi kolida teise
tunnel endpoint peale.

Praegune tunnel on meie 195.80.115.6 <-> teie 213.184.49.162 vahel.

Parimat

Raimond Ilves

Võrguadministraator

Platvormi teenuste osakond

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 5302 5640

 <http://www.rmit.ee/> www.rmit.ee | Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.